Medewerkers van de Nationale ombudsman komen weer naar Bonaire. Van maandag 13 tot en met vrijdag 17 november zijn ze weer op het eiland om klachten van bewoners over de overheid te behandelen. Mensen kunnen vastlopen bij bijvoorbeeld de Belastingdienst, de politie, het Zorgverzekeringskantoor en de Rijksdienst Caribisch Nederland Ze organiseren daarvoor spreekuren waar iedereen naar toe kan gaan.
Vertel het ons als u ervaart dat er niet naar u wordt geluisterd of u geen reactie krijgt, of als u niet respectvol of vertrouwenwekkend wordt benaderd. Samen zullen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen. We doen ons best om u zo snel mogelijk op gang te helpen. Als uw klacht ingewikkelder is, kunnen we nader onderzoek doen.
De spreekuren zijn op:
- Maandagavond 13 november van 17.00-19.00 uur bij Divi Flamingo Beach Resort en Casino
- Dinsdagochtend 14 november van 09.30-12.00 uur
en donderdag 16 november van 09.30-12.00 bij Antriol, Sentro di Bario - Vrijdagochtend 17 november van 09.30-10.30 bij Rincon, Sentro di Bario
Kijk voor het laatste nieuws over dit bezoek op de Facebookpagina:
Nationale ombudsman Caribisch Nederland.
Inwoners van Bonaire kunnen natuurlijk ook buiten de spreekuren contact opnemen met de Nationale ombudsman.
- Bellen: u kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 70 356 35 63, op werkdagen tot 12.00 uur (uw plaatselijke tijd).
- Skypen: u kunt met ons Skypen. Mail uw Skypenaam en waarover u wilt Skypen. Vervolgens bepalen we samen met u een tijdstip voor het gesprek.
- WhatsApp: voeg hiervoor +31 6 21462188 toe aan de contactlijst van uw smartphone.
- Klacht indienen: u kunt uw klacht bij ons indienen via het digitale klachtenformulier.