De Nationale ombudsman behandelt klachten over RDW (Dienst wegverkeer).
Dien een klacht inLiever bellen? Bel ons gratis op 0800 - 33 55 555 (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).
Als u nog geen klacht hebt ingediend bij de RDW dan moet u daar eerst zelf een klacht indienen. U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de dienstverlening van de RDW. Kijk voor de klachtenregeling en -procedure op de site van RDW.
Bij de RDW kunt u schriftelijk en online een klacht indienen.
Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht door het RDW is behandeld, dan kunt u binnen één jaar de Nationale ombudsman vragen uw klacht te onderzoeken.
De Nationale ombudsman deed eerder onderzoek naar klachten over het RDW. Rapporten over de RDW vindt u hieronder.
Hebt u nog vragen of komt u er niet uit, neem dan contact op met de Nationale ombudsman: 0800 35 55 555.