1. Richtlijnen handelswijze No
Verzoek om openbaarmaking van richtlijnen ten aanzien van de behandeling van klachten, ten aanzien van aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag, ten aanzien van kwaliteitsbewaking, ten aanzien functie-eisen klachtbehandelaars, ten aanzien van dossierverstrekking in het kader van de AVG en datalekken. Bekijk de pagina Richtlijnen handelswijze No.
2. Opgelopen wachttijden klachtbehandeling
Verzoek om openbaarmaking van documenten ten aanzien van de opgelopen wachttijden van de klachtbehandeling en hoe de Nationale ombudsman hiermee omgaat. Bekijk de pagina Opgelopen wachttijden klachtbehandeling.
3. Datalekken periode januari 2020-december 2021
Verzoek om openbaarmaking van informatie ten aanzien van datalekken in de periode van 1 januari 2020 tot en met 31 december 2021. Bekijk de pagina Datalekken periode januari 2020-december 2021.
4. Dossier van klacht over de DOWR
Verzoek om openbaarmaking van informatie uit eigen dossier over een klacht over de DOWR. Bekijk hier de pagina Dossier van klacht over de DOWR.
5. Parlementaire enquêtecommissie Dienstverlening en Fraudebeleid
Verzoek om openbaarmaking van informatie over de voorbereiding op en uitspraken gedaan door de Nationale ombudsman tijdens de hoorzitting van Parlementaire enquêtecommissie Dienstverlening en Fraudebeleid op 5 oktober 2023. Bekijk hier de pagina Parlementaire enquêtecommissie Dienstverlening en Fraudebeleid